إنتقال للمحتوى

صورة
* * * * - 13 صوت

أسئلة امتحان الهيئة السعودية لإختصاص طب الأسنان العام

• قم بتسجيل الدخول للرد
332 رد (ردود) على هذا الموضوع

#311 gehan

gehan

طبيب جديد

• ـ.أعضاء
  • صورة مصغرة

طبيب مقيم

المزاج الحالي: مكافح

تاريخ المشاركة 18/11/2013 - 00:05

الحمد لله نجحت يا جماعة الاسئلة جاء منها كتير حوالى 35 سؤال من ملف mcq review والباقى حوالى 15 سؤال تشغيل دماغ حالات كلينيكال وتختار اقرب اجابة صح وان شاء الله بالتوفيق للجميع و 20 سؤال للدحاحين اللى انا مش منهم الحمد لله وافضل ناس تظبط فيهم حد لسه مخلص امتياز ومعلوماته الأكاديمك لسه بخيرها وحافظ ارقام و نسب و سندرومز كتير معظمهم كان باثولوجى :hit: ولو حد من المصريين هايمتحنه ومحتاج يسألأ عن اى حاجة ان شاء الله اقدر اساعده واهم حاجة الدعاء قبل ما تروح خلى كل أهلك يدعولك كتيييييييييير  :-D

مبروك دكتور  ياريتك تخبرنى انت دخلت الامتحان  من قريب  وفعلا الاسئلة  هى نفسها كما فى الملف رغم مرور سنين عليها    وياترى تقدر تفيدنا بباقى الاسئلة الغير موجودة  انا امتحانى قريبا ان شاء الله  وربنا  يكرمك  ويكرمنا يارب  دعواتكوا  اذا بتقدر تساعدنى دكتور  اميلى dr.gehangalal@yahoo.com

#312 gehan

gehan

طبيب جديد

• ـ.أعضاء
  • صورة مصغرة

طبيب مقيم

تاريخ المشاركة 18/11/2013 - 00:57

السلام عليكم دكاترة معلش بس في اسئله مش محلوله وانا امتحاني بعد بكرة فياريت الي بيعرف يحلهم يجاوب عليهم وجزاكم الله ا

نسال الله ان تكونى وفقتى بالامتحان وياريت تخبرينا دكتورة بما تم واخبار الاسئلة اية  هل فى تغيير ؟؟ ام  كما بالملف   امتحانى قرب  دعواتكم

#313 gehan

gehan

طبيب جديد

• ـ.أعضاء
  • صورة مصغرة

طبيب مقيم

تاريخ المشاركة 01/12/2013 - 22:33

السلام عليكم دكاترة معلش بس في اسئله مش محلوله وانا امتحاني بعد بكرة فياريت الي بيعرف يحلهم يجاوب عليهم وجزاكم الله خيرا

#314 gehan

gehan

طبيب جديد

• ـ.أعضاء
  • صورة مصغرة

طبيب مقيم

تاريخ المشاركة 01/12/2013 - 22:36

السلام عليكم دكاترة معلش بس في اسئله مش محلوله وانا امتحاني بعد بكرة فياريت الي بيعرف يحلهم يجاوب عليهم وجزاكم الله ا

نسال الله ان تكونى وفقتى بالامتحان وياريت تخبرينا دكتورة بما تم واخبار الاسئلة اية  هل فى تغيير ؟؟ ام  كما بالملف   امتحانى قرب  دعواتكم

الحمد لله نجحت  والفضل لله ولمجهودكم اسال الله التوفيق لنا جميعا  انا عندى ملف جديد ولكنى لا اعلم كيف اضعة على الموقع   ياليت احد يخبرنى  حتى  استطيع ان ا قدم اى شىء  تحياتى  للجميع

#315 Dr. Abdulaziz

Dr. Abdulaziz

مستشار

• ـ.إدارة
  • صورة مصغرةصورة مصغرةصورة مصغرةصورة مصغرةصورة مصغرةصورة مصغرةصورة مصغرةصورة مصغرة

أستاذ مشارك

المزاج الحالي: رائق

تاريخ المشاركة 01/12/2013 - 23:20

ألف مبروك وأرسلتك خطوات إضافة الملف

#316 gehan

gehan

طبيب جديد

• ـ.أعضاء
  • صورة مصغرة

طبيب مقيم

تاريخ المشاركة 02/12/2013 - 19:41

السلام عليكم الله يبارك فيك دكتور يارب... :thankyougod: اتمنى ان يكون الملفات نزلت الموقع ويارب يستفاد منها كل الاطباء هو معظمها من نفس الملف الموجود هنا مع اسئلة جديدة ويارب يوفق الجميع ويكرمنا جميعا وهى من تجميع اطباء بزلوا مجهود فيها :evil: ربنا يباركلهم :thankyougod:

ملفات مرفقة

#317 dr rabab

dr rabab

طبيب جديد

• ـ.أعضاء
  • صورة مصغرة

طبيب مقيم

المزاج الحالي: متوتر

تاريخ المشاركة 02/01/2014 - 00:45

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته انا امتحانى الاسبوع القادم وسمعت انه الاسئله اتغيرت من االاسبوع المضى الرجاء من عنده الاسئله الجديده ان ينزلها لينا 

#318 dr rabab

dr rabab

طبيب جديد

• ـ.أعضاء
  • صورة مصغرة

طبيب مقيم

المزاج الحالي: متوتر

تاريخ المشاركة 06/01/2014 - 23:45

السلام عليكم ورحمة الله وبركااته انا امتحانى بعد بكره ودرست الاصدار السادس لكن سمعت من بعض الزملاء انه الاسئله اتغيرت والاسئله كلها جديده الرجاء لو احد عنده الاسئله الجديده مساعدتى وارجو ان تدعو لى

#319 Dr. Abdulaziz

Dr. Abdulaziz

مستشار

• ـ.إدارة
  • صورة مصغرةصورة مصغرةصورة مصغرةصورة مصغرةصورة مصغرةصورة مصغرةصورة مصغرةصورة مصغرة

أستاذ مشارك

المزاج الحالي: رائق

تاريخ المشاركة 07/01/2014 - 19:01

وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته

للأسف هذه هي الأسئلة فقط المتوفرة بأول الموضوع

#320 zead77

zead77

طبيب جديد

• ـ.أعضاء
  • صورة مصغرة

طبيب نائب أول

المزاج الحالي: لا مزاج

تاريخ المشاركة 02/05/2014 - 07:27

الحمد لله نجحت يا جماعة الاسئلة جاء منها كتير حوالى 35 سؤال من ملف mcq review والباقى حوالى 15 سؤال تشغيل دماغ حالات كلينيكال وتختار اقرب اجابة صح وان شاء الله بالتوفيق للجميع و 20 سؤال للدحاحين اللى انا مش منهم الحمد لله وافضل ناس تظبط فيهم حد لسه مخلص امتياز ومعلوماته الأكاديمك لسه بخيرها وحافظ ارقام و نسب و سندرومز كتير معظمهم كان باثولوجى :hit: ولو حد من المصريين هايمتحنه ومحتاج يسألأ عن اى حاجة ان شاء الله اقدر اساعده واهم حاجة الدعاء قبل ما تروح خلى كل أهلك يدعولك كتيييييييييير  :-D

دكتور ياريت تفيدنا بالملفات انا امتحاني بعد شهر و الله يعين يارب فرجك 

0 عضو (أعضاء) يشاهدون هذا الموضوع

0 الأعضاء, 0 الزوار, 0 مجهولين